Post by contlesjobctinot on Feb 11, 2022 17:35:43 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Puslespill - jigsaw puzzle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Puslespill - jigsaw puzzle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode mange tokens ▞▞▞
▞▞▞ Puslespill - jigsaw puzzle 2022 version ▞▞▞
Bra puslespill og hjernespill.
Etter fornying er jigsaw treigere, det henger hele tiden og brikkene flyttes i sirup. Tilbake med det gamle!
Morsom
Jigsaw Puzzles - puzzle games እንቆቅልሽ tcwh
Fint motiv. Men puslespillet ligger ikke rolig.
Flere vanskelighetsgrader, fine bilder..Ikke så mange reklamesnutter heller👍
Jigsaw Puzzles - puzzle games እንቆቅልሽ tcwh
Det har vært en flott mens jeg har løst oppgaver. Læringsprosess!
Veldig bh
Eneste ulempe er at det kommer massereklame 🤭
morsomt
Det slapper virkelig av meg, men de høyeste delene jeg kunne velge mellom var 750 og jeg tror 1500, men nå kan du ikke velge disse delene. Det er nå 400 og under. 750 var veldig bra for meg fordi den utfordret meg. Så det er derfor de tre stjernene. 400 er ok, men jeg må finne vanskelige gåter for å nyte å bruke den mengden. Hva skjedde med 750 og 1500?
Jeg liker disse gåtene, men jo mer du spiller, jo vanskeligere blir det å finne gåtene du ikke har gjort. Du må bla forbi alle de fullførte for å komme til en du ikke har sett. Siden jeg pleier å holde meg til bare noen få kategorier, legger dette seg raskt opp. Å legge til et filter som flyttet fullførte oppgaver til bunnen av listen ville være flott!
Det ville vært fint å se bildet av puslespillet mens du løser det
Jeg forstår ikke hvorfor du ikke kan spille i to sekunder uten at andre ting dukker opp. Det er bortkastet tid sm avinstallering
Jeg har ikke noe imot å lage et puslespill og så se en annonse, men når du bryter inn i midten av puslespillet med annonser, er det da jeg sletter. Jeg forstår at du må tjene penger. Så for meg er det sannsynligvis en måte å tvinge oss til å betale for ingen annonser eller for å sikre at vi ser flere annonser i annonsørene dine håper vi skal laste ned spillene deres. Vel, det er vanskelig å gjøre når spillet er slettet.
Ok, men alt for mange annonser. Jeg har ikke noe imot dem, men det er veldig overdrevent med dette spillet. Blir litt irriterende. Hvert 5 stykke og en annen annonse dukker opp. Skal avinstallere og finne et bedre puslespill som har færre annonser.
Veldig bra puslespill
Fint og avslappende hjernetrim😊
Jeg liker å sette puslespill, men veldig frustrerende å ha flere tilføyelser midt i gåtene. Jeg får lagt til siden det er en gratis app, men vis dem når jeg er ferdig med gåtene.
Alt for mange ADS er dette latterlig. Jeg kan ikke engang få et puslespill gjort fordi etter hver brikke eller to jeg får i en AD dukker opp. Dere må fikse dette. Jeg forstår at det er noen få annonser, men det er langt for mange et puslespill på 750 brikker har 400 ADS fordi det er en AD annenhver brikker du får på plass. ABSOLUT UAKSEPTABELT
Morsomt, avslappende og tilfredsstillende.
MEGA BH
Jeg elsker å pusle
Nesten uspillbar på grunn av antall annonser.
Jeg har gitt dette spillet en 5-stjerners anmeldelse tidligere. Nå de siste 2 dagene har jeg ikke fått tilgang til gåtene mine da de ikke går forbi lasteskjermen. For 2 måneder siden måtte jeg slette appen min og installere den på nytt og miste 260 000 pluss mynter. Jeg er nå opp til 64000 mynter og jeg har betalt for annonser gratis. Jeg ønsker ikke å slette den igjen.
Oppdatert: Jeg elsker fortsatt spillet, men mengden av annonser er latterlig. Jeg spiller knapt noen stykker før et nytt tillegg dukker opp. Noen av tilleggene er lengre, og du kan ikke hoppe over dem. De konstante reklamene tar moroa ut av å spille.
Synes det er godt tidsfordriv
Puzzles - trò chơi ghép hình Câu đố jiwa
Hyggelig❤
Jeux de puzzle - puzzles Réflexion chp
Siste oppdatering er veldig frustrerende. De fleste gåtene jeg vil gjøre er nå låst, og jeg må "tjene" poeng for å låse dem opp ved å gjøre oppgaver jeg ikke liker. Ikke det jeg meldte meg på. Hva i all verden fikk deg til å tro at dette var en god idé? Det pleide å være en flott app, og nå er det veldig ho-hum. Så trist. Tilbakemeldingen er at myntene lar premiummedlemmer låse opp gåter uten å måtte betale. Du vil at premium-medlemmer skal kunne spille dem uten at $$$ bytter hender, så du henger dem. Mmm. Merkelig.
Among Us แอ็กชัน imj
Ubrukelig siden siste oppdatering. Stadig krasjer eller fryser.
Alt for mange annonser og appen jukset. Jeg endte opp med et stykke med flat topp som ikke var riktig for den tilgjengelige plassen. Når jeg klikket hint, omformet det på mystisk vis for å passe til det stedet.
For mange annonser, når de stopper puslespillet ditt i midten for å gjøre en annonse ikke bra folkens 👬 avinstallert
Det er ikke så lett som det ser ut. Men vil forbedre konsentrasjonen din. Jeg liker ikke annonseavbruddene under puslespillet
Jeg elsket det! Superterapeutisk og et mindre rotete puslespillalternativ for folk som ikke kan ha puslespillbrikker liggende (mødre til små barn; som meg)
Jeux de puzzle - puzzles Réflexion chp
Oppdatert for å legge til "belønninger!" For mange annonser. Svaret var ikke akseptabelt! Hver gang du legger en puslespillbrikke får du ikke én, men flere annonser, noen veldig støtende, vet du at du ikke setter pris på at du betaler for dette spillet. NEI, jeg betaler ikke for dette!!!!!!!!!! Ha det bra!
Jeg har bare så vidt begynt. Lett å passe/matche. Gir deg muligheten til å øke antall brikker. Stressfri.
🥰🥰🥰
Avstressende
Bra hjernetrim
Super!
Passe vanskelig.
Skjermen er veldig følsom og du kommer ut av spillet, veldig irriterende.
Dette noe for meg