Post by contlesjobctinot on Feb 11, 2022 17:38:44 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Home - Design Dreams ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Home - Design Dreams IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for flere edelstener ▞▞▞
▞▞▞ My Home - Design Dreams 2022 version ▞▞▞
Jeg liker hvordan møblene er, det er veldig utfordrende å gjøre matchspillet.
Jeg elsker dette spillet, det fryser bare mye, eller telefonen min er rar
Virkelig søt grafikk! Men ... spillet stopper opp. Sometines gjør det for skjerpende å spille!
Disse spillene er morsomme, men problemet er at alt for mange legger til, pluss at spillet er gjort for urettferdig til å prøve å vinne. Du må bruke penger for å virkelig avansere nivået fordi du ikke får nok trekk til å klare et nivå. Jeg fant ut at jeg lett kjeder meg ved å sitte fast på nivåer altfor lenge på grunn av ikke nok trekk.
Tonnevis med moro! Men freser alltid. Ble ganske frustrert over hvor mange ganger appen slutter å fungere.
Noen ganger er dette spillet så hengende .. jeg bruker allerede realme 5i for dette spillet, men det henger fortsatt .. vær så snill å fikse det!
Jeg likte dette spillet helt til jeg kom til nivå 100 og annonsene startet. Jeg forstår behovet for annonser, men dette er latterlig. Jeg avinstallerer.
Et veldig bra spill. Elsker konseptet bak spillet i stedet for å bare spille scener med en historielinje. Men jeg må si, det er fortsatt noen mangler. Antall trekk på hvert nivå er ganske lite. Vil ikke være dårlig hvis flere trekk kan legges til, og også hvis du aktiverer strøm-UPS, bør det ikke telle som et trekk. Det er et forslag. Det er ingen moro i et spill du sitter fast i et nivå du ikke kan bryte selv etter å ha ringt en venn om å hjelpe. Det er et bra spill. 👏 👏 👏
Synes at det er et bra spill
มายโฮม - ดีไซน์ฝัน ง่ายๆ dceo
Jeg elsket dette spillet, pokker, jeg er over nivå 800, så tydeligvis har jeg spilt en stund. Men denne nye oppdateringen... Hvis jeg ville spille hjemmelandskap eller fishdom, ville jeg spilt dem. Jeg pleide å elske det rene, enkle og mer elegante utseendet til dette spillet, så gjorde du denne latterlige oppdateringen og nå er det bare forferdelig. Det er så barnslig og laggy og bare ikke spillet jeg likte så mye før oppdateringen. Nå logger jeg bare på for å være sikker på at jeg får innsjekkingsbelønningen min.
Spillet holder på å kutte av og får meg til å miste et liv. Det er en feil på denne appen
Så interessant spill, men jeg kobler til face book total change manue Helt siden jeg koblet til Facebook, pleide jeg å få 15Moves, nå har jeg 5. Jeg vil ha den første, jeg er så bekymret
Den har mange morsomme ting jeg anbefaler å skaffe den
Det er gøy og slipper stress!
Moro Jeg håper det kan være alternativer for annonseovervåking i fremtiden for å unngå å kjøpe varer for å bestå nivåer
Veldig bra spill fordi det er gøy å bestemme hvordan et helt hus skal se ut!!
Jeg ga dette spillet en høy vurdering før, men nå kan jeg ikke åpne det. Det bare fortsetter å krasje.
My Home - Design Dreams Nezahtjevne igre aoj
Litt mye reklame hele veien😡😤
My Home - Design Dreams Boshqalar wrz
Latterlig det tar over 200 ganger på et nivå
Det ser ikke ut til å laste ordentlig selv om du har oppdatert det 😕 skuffet, selv om det virker som et bra spill å spille
Dette spillet er morsomt og også utfordrende, det er det jeg elsker med spillet, og det glipper ikke eller fryser heller, så du bør laste det ned og spille det nå 👍👍😊😏😌
Dette spillet suger det første nivået var flott. Nivå 2 suger. Jeg vil fikse dette spillet, jeg ville gitt 5 hjerter, jeg er så ivrig med dette spillet !!!!!👿👎👎👎👎👎👎
Jeg elsket deg for å finne ut av gåtene og så opp og dekorere jeg virkelig elsker som dette spillet, så jeg øker det jeg gir det en high-five hele veien
Fantastisk morsomt spill..
god
Det er bra. Bare alt for mange annonser!!
Dette er det beste spillet i verden!!
Jeg vil gjerne om bildet av hovedpersonen endres til tilfeldige eller i det minste være litt animert. Eller om det var forskjellige lyder når du ser henne i vinduet og hører en fløyte. Flott rundt omkring trenger bare finjustering. Som puslespill som er i deler, trenger du ikke vise henne dukker opp igjen på den andre delen eller den tredje.
Elsker spillet. Jeg får utbetalingen i den.
Bra spill. Etter å ha kommet til nivå 161, kan jeg på en tilfredsstillende måte si at du kan fullføre nivåer uten å bruke ekte penger på hjelpemidler. Dessverre tar det 20-30 forsøk for å få den riktige kombinasjonen av puslespillbrikker som fungerer for deg. Dette tar vekk fra hovedhistorien ettersom du må vente på nok energi til å fortsette med disse forsøkene. Design er også holdt tilbake noe, men når du låser opp et møbel, kan du endre hvilke deler du brukte for å fylle det stedet. Hint og "fly" er ikke til å stole på.
Moro moro moro ja, bruk fantasien og bygg rom du bare kan drømme om !!!
I utgangspunktet gikk det veldig bra bt nå klarer jeg ikke å laste ned nytt rom ... det er veldig skuffende!!!!!!
Ny oppdatering må installeres før du kan spille, bortsett fra når du trykker på oppdatering, har skjermen bare to alternativer.. avinstaller eller spill.
Det er et morsomt spill, jeg elsker det, men... de vil at du skal fjerne mye og ikke nok trekk til å gjøre det. Så da må du kjøpe flere mynter, og det er ikke riktig for folk som ikke har råd til dem.
Pretty Ballerina Dancer Casual games dfm
Elsker det❤️
Jeg liker dette spillet fordi jeg kan designe mitt eget hus og ingen annonser
Da jeg lastet ned fungerte det nå, det fryser bare
Advarsel!! Dette spillet er veldig vanedannende... Timer og timer med moro!!!
Jeg liker dette spillet. Beklager til folk som ikke kan spille på grunn av tekniske problemer, for dette spillet er ærlig talt kjempebra. Vi har arrangementer, litt spillplott, vi kan designe osv. Fortsett med det gode arbeidet! <3
Var veldig gøy helt til appen begynte å fryse hele tiden. Det ville fryse i midten av spillene og mens du prøver å dekorere. Det ville også fryse å prøve å gå tilbake til appen fra et tillegg. Bare for frustrerende, måtte slette.
My Home - Design Dreams নৈমিত্তিক qsit
fra 5 stjerner til 1, de siste oppdateringene fikk meg til å fryse hele tiden, jeg har mistet all moroa med dette spillet, den nye versjonen din mislyktes, beklager
Jeg er virkelig skuffet.... Dårlig spill... Ikke installer... Kjedelig 😏😏😏😏 shaa!!!!.... 1stjerne også de fortjener ikke... Faltu marka spill....
veldig morsomt og avslappende så langt
Jeg prøvde 20+ ganger for å vinne 1 nivå og jeg må bestå 5+ nivåer for å kjøpe 1 møbel, det er virkelig ikke en lett jobb! wow! kan du gjøre det enklere? i det minste må du prøve å spille dette spillet før du publiserer det, for å finne ut om dette spillet kan spilles av vanlige mennesker. dette er ikke et design hjemmespill, men et umulig utfordringsspill. Jeg kan bare håpe på et mirakel fra himmelen for å vinne hvert nivå.. og du bør gi oss mange muligheter til å designe til samme pris, ikke bare ett alternativ som ditt eget design.
My Home - Design Dreams Nezahtjevne igre aoj
Veldig interessant, jeg elsker å bruke det
spillet var morsomt, men ble så vanskelig at det kan ta 50+ forsøk for å klare et nivå. irriterende. Tok nytelsen og avslapningen ut av det. Du kan heller ikke fikse det, du får bare ikke matet med bitene du trenger. Jeg er klar over å kombinere for å lage bombeøvelser osv. På rundt nivå 220 ble det vanskelig å lage kombinasjoner av 3 bare for å avslutte runden. 4 av én farge er nesten aldri et alternativ. Det er algoritmen at du ikke mater de riktige fargene.
du trenger en måte å få mer penger på du har ting du bare kan få med det, men du kan ikke få det til det blir definitivt bedre med opp karakterer takk du har gjort flere forbedringer siden jeg spilte sist gjør spillet mye morsommere nå takk for at du lyttet til spillerne dine 😊 😀 blir værende 😊
BH-BH😇🥰🤣
Dette er et flott spill, men noen av spillene er latterlig vanskelige, og møblene blir veldig dyre, selv på de tidlige nivåene. Jeg liker utfordringen, men det er frustrerende til tider. veldig lett å bruke mye penger på dette spillet, men prøv å unngå det. Fryktelig siden siste oppdatering ... jeg sletter. Det føles som småbarnslek....
Fiks det først. Jeg kan ikke laste ned det koselige kjøkkenet